24.11.2012

Liebster awards

Za nominację dziękuję: Pani Stylinson, 13alwaysbeyourself, Dimidium Deamonium, asiulkowi, Niewidzialnej, Izzy, forsome. Pozwólcie jednak, że odpowiem na Wasze pytania, ale nie będę osobiście nikogo typowała do tej zabawy :).

~ Odpowiedzi do pytań Pani Stylinson:
1) Kim chcecie zostać? - Znaną fryzjerką oraz pisarką.
2) Ulubiony chłopak z One Direction - Kocham każdego z tych zwariowanych gości. Są częścią mego życia. Jednak największą sympatią i zauroczeniem kieruje w stronę Zayna Malika.
3) Jakbyście mogły w kogo byście się zamieniły - postać nadnaturalna - W Matrixa. Jest taaki szybki xD.
4) Podoba wam się nasz blog? - Szczerze? Przed nominacją nigdy na nim nie byłam. Uważam, że zmiana szaty graficznej na coś ciekawego, a zarazem ładnego bardziej przykuwałaby uwagę.
5) Ulubione jedzenie? - Spaghetti i mielone.
6) Ulubiony blog? - Jest ich kilka. Wszystkie znajdują się w linkach na mojej podstronie. Obok wyjątkowych dla mnie opowiadań widnieją serduszka.
7) Ulubiona pora roku? - Zdecydowanie zima.
8) Co z przyszłością? - Co ma być to będzie. Byleby nie była taka, jak przeszłość.
9) Chcecie być sławne? - Jasne. Ale jakoś szczególnie na sławie mi nie zależy. Chciałabym po prostu pisać, wydawać książki i wiedzieć, że są osoby, które je lubią. Wtedy byłabym szczęśliwa.
10) Najdziwniejsza rzecz, jaką zrobiłyście? - Codziennie robię dziwne rzeczy. Trudno powiedzieć.
11) Kochacie Nas? - Jasne! Ja kocham wszystkich :).

~ Odpowiedzi do pytań 13alwaysbeyourself:
1) Najlepsze lekarstwo na zły humor? - Słuchanie "Baby Good Night", "What Do You Want To Do" B1A4 i tańczenie do "Gangnam Style". Najlepszym lekarstwem jest chyba jednak usłyszenie piosenki 1D. Zawsze poprawiają mi humor swoimi głosami.
2) Ulubiony film? - "Yes or Not", "Kimi Ni Todoke" - japońskie filmy.
3) Jeśli mogłabyś być kimś innym przez jeden dzień to kim chciałabyś być? - Zaynem Malikiem albo Kim Bumem.
4) Wiosna czy jesień? - Jesień.
5) Przez co najczęściej się wzruszasz? - Przez dramy. Beczę, jak bóbr.
6) Ulubione zajęcie? - Pisanie opowiadań, spanie.
7) Boże Narodzenie czy Wielkanoc? - Ani to, ani to. Nie lubię świąt.
8) Jaka jest najlepsza rzecz, która przydarzyła ci się w życiu? - Zetknięcie się z kpop'em i poznanie One Direction.
9) Harry Potter czy Percy Jackson? - Harry Potter.
10) Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? - Bez muzyki, pisania opowiadań i Twittera.
11) Ostatnio słuchana piosenka? - Sunggyu (Infinite) - 60 seconds.

~ Odpowiedzi do pytań Dimidium Deamonium:
1) Co było inspiracją do napisania opowiadania? - Piszę wiele opowiadań. Inspiracjami są moje przeżycia, muzyka, książki, dramy i sny.
2) Co lubisz robić w wolnym czasie? - Pisać opowiadania, czytać, spać.
3) Jaki tytuł nosi Twoja ulubiona książka? - "Lucas" oraz "Candy" Kevina Brooksa.
4) Jakie rodzaje historii najbardziej lubisz? Fantastyka, kryminał... itd. - Obyczajówki, fantasy.
5) Czym się kierujesz zaczynając pisać rozdział? - Uczuciami bohaterów.
6)  Jak brzmi Twój ulubiony cytat? - "Najważniejsza rzecz w życiu człowieka to odnaleźć siebie".
7) Ile aktualnie prowadzisz blogów? I czy planujesz następne? - Aktualnie prowadzę cztery blogi. Planuje wiele następnych.
8) Jakie masz plany na przyszłość? Kim planujesz zostać itp.? - Fryzjerką, pisarką.
9) Ulubiony kolor - Niebieski.
10) Jak nazywa się Twoja ulubiona piosenka? - Jest ich wiele. Np. "Moments" 1D, "E.R" Dalmatian, "Far away... Young love" C-CLOWN, "What is right?" BIGBANG...
11) W jakim wieku zaczęłaś pisać opowiadania? - Było to ponad cztery lata temu. Więc miałam wtedy trzynaście lat.

~ Odpowiedzi do pytań asiulka:
1) Czy kiedykolwiek zdradziłaś czyjś sekret? - Nigdy.
2) Czy chciałabyś wygrać konkurs o 1D, w którym nagrodą jest spotkanie z nimi? - Pytanie! No jasne, że tak.
3) Twoja ulubiona piosenka 1D? (dlaczego?) - "Moments". Mam do niej jakiś taki ogromny sentyment. Ponadto tekst jest przepiękny.
4) Ulubiony blog? -  Jest ich kilka. Wszystkie znajdują się w linkach na mojej podstronie. Obok wyjątkowych dla mnie opowiadań widnieją serduszka.
5) Masz jakieś zwierzątka w domu? Jeśli tak to jakie? Jeżeli nie to jakie chciałabyś mieć? - Mam dwie świnki morskie (ave Buffy <3), dwa yorki i chomika. 
6) Lubisz rękodzieło? - Lubię.
7) Od kiedy jesteś Directionerką? - Nie wiem, czy mogę siebie w ogóle ją nazwać. Kocham 1D od jakiegoś roku.
8) Co jest Twoim marzeniem? - Wyjechać do Korei i spotkać swoich azjatyckich idoli.
9) Czy myślisz czasami, jakby wyglądało twoje życie bez 1D? - Pewnie tak samo, jak teraz. Brakowałoby u mnie tylko tego szczerego uśmiechu, gdy ich widzę, czy też słucham.
10) Lubisz bromance chłopaków? - Tylko, jeżeli ktoś przedstawia je w przyjacielski sposób - tak, jak być powinno. Nienawidzę, gdy ktoś bierze "bromance" za gejowski związek.
11) Co lubisz bardziej: sok pomarańczowy, czy Shake (obojętnie jaki)?  - Shake śmietankowy.

~ Odpowiedzi do pytań Niewidzialnej:
1) Kogo lubisz najbardziej z 1D? - Zayna.
2)  Jak zaczęła się Twoja przygoda z 1D? - Z początku nie byłam do nich przekonana, jednak Nathalie sprawiła, że zmieniłam zdanie. Bardziej wsłuchałam się w ich piosenki, poznałam i... pokochałam.
3) Kiedy się urodziłaś i ile masz lat? - 4 maja 1995 roku. Mam 17 lat.
4) Jakie jest Twoje największe marzenie? - Wyjechanie do Korei Południowej i poznanie mych azjatyckich idoli.
5) Twoja ulubiona piosenka z TMH? - "They don't know about us", "Last first kiss" i "Over again".
6) Byłaś już na jakimś koncercie? - Byłam na wielu koncertach, ale nie na 1D. Jeśli o to chodziło w pytaniu.
7) Co jest Twoją inspiracją w pisaniu bloga? - Harry Styles. To właśnie on natchnął mnie do pisania "Zatoki złudzeń". Pomysł przyszedł sam.
8) Czym się interesujesz? -  Koreą Południową.
9) Jaką muzykę słuchasz najczęściej? (wiesz pop, hip hop) - Kpop. To taka koreańska odmiana popu.

 ~ Odpowiedzi do pytań Izzy:
1) Czy wolisz spędzać czas wolny sama, czy wolisz być z wielką grupką przyjaciół? - Sama z zeszytem i długopisem.
2) Jak często słuchasz muzyki? - Praktycznie całymi dniami. Zasypiam z muzyką, budzę się z muzyką, piszę z muzyką. Nie wyobrażam sobie bez niej życia.
3) Czy jest taka cecha/zainteresowania, którego nie tolerują twoi znajomi, czy rodzina? - Rodzina uważa, że moje pisanie jest stratą czasu i nie wierzą, że kiedykolwiek coś osiągnę. Tata i dużo znajomych nie tolerują faktu, iż mam słabość do Azjatów i słucham koreańskiej muzyki.
4) Ulubiona wigilijna potrawa? - Barszcz czerwony.
5) Jak rozpoczęła się twoja przygoda z ukochanym zespołem/od kiedy zaczęłaś go słuchać? - Ciężkie pytanie. Mam wiele ulubionych zespołów kpop'owych. Przypadkiem trafiłam na "Wedding dress" Taeyanga. Potem na BIGBANG i wprost zakochałam się w takiej muzyce. Zaczęłam szperać po internecie i szukać więcej kpop'owych zespołów, które pokochałam. I tak to trwa od jakichś dwóch/trzech lat. Z kolei ukochane One Direction pierwszy raz usłyszałam w radiu. Nie byłam do nich przekonana, jednak dzięki Nathalie zmieniłam o nich zdanie i się w nich zakochałam. Do dziś tego nie żałuje.
6) Co budzi u ciebie chęć do pisania/wenę? - Pozytywne odbieranie mojej twórczości. Miłe komentarze i uznanie ze strony czytelników. To, jak wczuwają się w sytuacje bohaterów i chętnie wracają, gdy dodaję nowy rozdział. Nic nie jest w stanie tego opisać.
7) Co jest najbardziej denerwujące u osób, z którymi się nie dogadujesz (jeśli takie są)? - Nie potrafią uszanować gatunku muzyki, jakiej słucham. Głupie komentarze na temat kpop'u, czy też One Direction są całkowicie zbędne. Nikt nie ma prawa mówić mi, czego mam słuchać.
8) Piosenka, która kojarzy ci się najmilej i wprawia cię w dobry nastrój? - One Direction "One thing". To była pierwsza piosenka, jaką naprawdę pokochałam od 1D. Zarówno ona, jak i teledysk sprawiły, że piątka szalonych chłopaków (Zayn, Niall, Louis, Liam i Harry) znalazła się w moim życiu. Ponadto, gdy tylko usłyszę "Live while we're young" z najnowszego albumu 1D, nie potrafię opanować uśmiechu. Tak pozytywna piosenka, że wprost rwie do tańca :).
9) Lubisz pomagać innym? I dlaczego? - Czy lubię... być może. W moim charakterze jest po prostu coś takiego, że nie potrafię przejść obok kogoś obojętnie i zawsze staram się pomóc, najlepiej, jak potrafię. Niestety nie idzie to w drugą stronę, przez co na koniec i tak zostaje sama. Ale mimo to cieszę się, że mogłam komuś pomóc i ludzie nie boją mi się zwierzać ze swoich problemów. To miłe uczucie.
10) Najśmieszniejsza sytuacja, której byłaś świadkiem? - Raczej byłam główną prowodyrką takiej sytuacji. Szłam ze znajomymi po Platanie i stwierdziłam, że trzeba zrobić coś szalonego. Założyłam dżokejkę Mateusza daszkiem do tyłu i weszłam do CCC. Podeszłam do kasjerki i spytałam, czy są może brokuły. Ta spojrzała na mnie jak na debila (to samo zrobiła druga kasjerka) i powiedziała, że są na Platanie. Znajomi śmiali się za moimi plecami, a ja ukłoniłam się, zdjęłam czapkę i podziękowałam. Odeszłam z szerokim uśmiechem xd.
11) Czy dogadujesz się ze swoim rodzeństwem, jeśli je masz? - Bardzo rzadko dogaduję się z młodszą siostrą. Jedyne co nas ze sobą łączy do miłość do kpop'u. Tak to różnimy się jak woda i ogień. Czasami potrafi ze sobą normalnie rozmawiać, ale zazwyczaj się kłócimy. Ponadto nigdy nie pogodzę się z faktem, że zawsze była faworyzowana przez moich rodziców. Tego nie da się zapomnieć, tym bardziej, że nic się nie zmieniło.

 ~ Odpowiedzi do pytań forsome:
1) Czym się interesujesz? - Kpop'em, Azjatyckimi krajami.
2) Co cenisz w ludziach, a czego nienawidzisz? - Cenię szczerość. Nienawidzę nietolerancji i obłudników.
3) Ulubiona potrawa, napój? - Spaghetti, sok marchewkowy.
4) Co jest twoją inspiracją? - Życie. Moje wspomnienia i muzyka. 
5) Co skłoniło cię do pisania opowiadań? - Szczerze mówiąc zaczęłam pisać, bo było to "modne". Teraz tak się w to wkręciłam, że nie wyobrażam sobie życia bez pisania. To całe moje życie.
6) Kogo lubisz najbardziej z One Direction, lub kto jest twoim idolem i za co cenisz tą osobę? - Zayn. Wciąż pamiętam tego nieśmiałego Malika, który nie chciał zatańczyć w X Factor, by nie zrobić z siebie idioty. Ten chłopak ma w sobie coś, co mnie uszczęśliwia. Wystarczy, że spojrzę na jego zdjęcie, a smutek mija.
7)  Jaki jest twój ulubiony cytat? (Może być ich kilka) - "Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa". To cytat, który idealnie opisuje moje życie i to, jak się czuję od wielu długich lat.
8) Piosenka na dziś? - EXO-K - Mama.
9) Co wywołuje uśmiech na twojej twarzy? - świadomość, że istnieją ludzie, którym naprawdę podobają się moje opowiadania. Ich komentarze i całkowite wsparcie. To oni pozwalają mi uwierzyć w siebie. To taka miła odskocznia od codzienności.
10) Czy kiedykolwiek zawiodłaś się na bliskich osobach, przyjaciołach? - I to nie raz. Za każdym razem, gdy myślę, że znalazłam prawdziwego przyjaciela, okazuje się, że znów się pomyliłam. Jestem zbyt naiwna, przez co ludzie mnie zawodzą. Zdążyłam się już jednak do tego przyzwyczaić. 
11)  Co twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu? - Szczęście. Poczucie, że dokądś się należy i w pobliżu są osoby, na które naprawdę można liczyć. Z samotnością nie jest ludziom do twarzy.
 

4 komentarze:

  1. Hej :D Zostałaś przeze mnie nominowana także . Szczegóły na bad-luck-and-one-direction.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odpowiedzi :P Aż miło mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając odpowiedzi zaczęłam się zastanawiać, czy sama nie odpowiedziałabym identycznie xD Dziękuje za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci... Że jestem w szoku... Znalazłam kogoś o zupełnie takich samych zainteresowaniach i guście muzycznym co ja... :o

    Deep shock

    OdpowiedzUsuń